When I'm dream dream dreaming


Aprils glossybox innehåller gobitar från Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2012.




* Maria Nila Kolorit Volyme Powder
första gången jag äger ett volympuder så vi får se hur detta går. tycker de ser krångligt att applicera

* Nails Inc, Nail Polish
i färgen "notting hill gate" alltså neonrosa ;D ja som trodde ja skulle slippa så starka färger när ja valde neutralt i beautyprofilen. men icke, har testat de på ett finger. snabbtorkande å täckande efter bara ett lager så bra lack men är lite rädd för så starka färger fastän de e supertrendigt med neon nu  

* Loreal Paris, Youth Code Luminizer Serum
loreal e ett märke jag brukar köpa men rynkkräm känns inte helt ok att börja med ännu. man känner ju sig så gammal då ;) men ska fundera på om ja klarar testa krämen som lovordats av många.

* Natuvive Lemongrass moist Body Lotion
älskar verkligen den friska doften. känner på mig att den lätta kroppslotion kommer bli en av mina favoriter i sommar. dock så känns de som om jag har för många lotions som de e. inte lätt att falla lätt för gott doftande krämer :D

* Illamasqua Sheer Lipgloss
ja blev riktigt paff när jag fick se färgen på denna. känns som om ja fick lite för färgglad box. glosset jag fick lyssnar till namnet fierce & är i färgen lila. en färg jag annars gillar, så ska bli spännande att se hur de ser ut på läpparna. Illamasqua är ett märke som jag tänkt prova länge så toppen att de var utvalt.

har nu skrivit mina första åsikter om innehållet. ska återkomma till boxen när ja provat mer ingående.




- - - - -
Glasvegas – Dream Dream Dreaming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0