Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt. jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt

 
 
 
yey, att hitta något man skrivit när man var sådär fjantigt jätte lycklig är en smäll på käften ;P 

 

varje nyfallen snöflinga faller perfekt
på dig och
dina mörka ögonfransar.
din varma hud bränner sönder snön
men i den bråkdelssekunden
som snön inte har hunnit smälta än,
så ser det vackert ut

den kalla snön mot din varma hud
den vita snön mot din hud
din varma hud
mot min hud,
jag vill känna din hud
föralltid

du påminner mig om min snökula
som jag hade när jag var liten,
du vet en sådandär
som man skakar och så faller
det ned konstgjorda snöflingor
över någon vacker ängel

älskling, det är du som är ängeln
och du sitter där på din höga tron
(för du är så mycket bättre än oss andra,
men ändå
nöjer du dig
med mig)
och ser sådär perfekt ut som du alltid gör,
medan mitt hår står åt alla håll
och sminket har runnit
men det spelar egentligen ingen roll
för jag vet att du älskar mig ändå

och, vet du vad?
jag älskar dig också

för det är snöstorm där ute, älskling,
människor flyger omkring,
men i vår värld
(i vår snökula)
står allting still
för där existerar endast vi
 

[I told myself I won't miss you  but I remember What it feels like beside you]

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0