Shall I rewrite this or revise my October symphony?Or as an indication, Change the dedication. from revolution to revelation?

 
 
 
 
 DSC_0207-2.jpg
inte bara jag som gillar glossyboxen.. 
 
 
DSC_0196.jpg
 
Nya boxen landade i mina händer för ett par dagar sedan och lyckan var som vanligt total. Med ett mindre minus blev denna bland de bättre boxar jag köpt. snyggt jobbat glossybox!
 
DSC_0207-2.jpg
 

Beautybird Luxurious Efoiating soap bar ♥
så fort boxen öppnades möttes jag av en våg av lycka och dess helt underbara doft av persikostjärna. om den gör händerna hälften så mjuka som den luktar är jag såld. snacka om awesome tvål.

 
DSC_0196.jpg

Garnier Miracle Skin Perfector BB cream " Light sensitive " 

Äntligen säger jag bara :D haha nu har jag tillslut chansen att testa på den omtalade krämen

 
 
DSC_0207-2.jpg
 

Nails Inc Nail polish 
i den perfekta mörkröda nyansen " Tate ". mkt kärlek :D

 
DSC_0196.jpg
 


Love & Toast Showergel
fick den i extremt skarpa doften " clementine crush ", på lappen stod de aprikos, fel antagligen, mindre betydande iof . förra boxen grapefrukt, nu klementin. får hoppas på mindre skarpa dofter och mer friska brom/frukiga dofter nästa box som luktar ^^

 
DSC_0207-2.jpg


Brilliant smile WhiteningEVO Mouthrinse
sägs vara ett bra munskölj mot bla ilningar & karies. de lär behövs efter att man har ätit mumsat på bonus produkt

 
 
DSC_0207-2.jpg
den här bonus skulle jag aldrig ha gissat mig till, nom nom nom, kommer passa perfekt i helgmyset med kärleken 
- - - - -
Pet Shop Boys – My October Symphony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0