I'll never let my fucking walls down, For all of this you are to blame

 
 
När tystnaden går att ta på, får man tinnitus fast bakvänt på något sätt. att finna meningen mellan raderna som inte sägs, är allt annat än lätt.

det bästa är att bara acceptera, att det inte finns något att säga mera. att inget svar - är svar nog kan man nog lätt glömma ibland, men det är en ännu större förlust, att tappa sin självkänsla och aldrig komma i land.

jag tänker inte påminna dig om att sakna mig, jag tänker inte skicka mer, för att se om du hör av dig. jag tänker inte vänta på att du ska förstå, att du lät, någon som aldrig skulle lämna dig vad som än hände gå.
 
 
- - - - -
Black Veil Brides – We Stitch These Wounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0