Sinnet tar mig till en annan värld, en plats som jag kallar hem nu. jag har försökt bryta mig fri, men någon jävel drar mig tillbaka

 

 

 

DSC_0050-1.jpg
 

Jag kände mig extremt kreativ idag och resultatet blev en lila-vit-svart Make up my mind -  cut crease cut crease. Jag är direkt supernöjd med bilderna, bristen på solljus gjorde att de lila ser ut som blå.

eng.
I was extra creative today and that resulted in a purple-white-black cut crease. I'm not happy with the pictures, the lack of sunlight made the purple looks like blue in the pictures.

 
 
DSC_0050-1.jpg
 
DSC_0050-1.jpg
 
DSC_0050-1.jpg
 
DSC_0085c.jpg
 

 

-Base-
Mac Prep + Prime Skin
Lòreal True Match Powder C1 Rose Ivory

 

-Cheeks-
Mac Coygirl
Mac Lightscapade

 

-Eyes-
IsaDora WigWham Heavy Lashes
e.l.f. cream eyeliner black
Urban decay PP
nyx jumbo pencil milk
Mac Beautiful Iris
Mac Carbon
Mac Gesso
Mac Parfait Amour
Isadora inner kajal Indian Black

 

-Lips-

Mac Pink popcorn
Mac Naturally eccentricn
Mac Good Times

 
"-The mind takes me to another world, a place that I call home now. I have tried to break me free, but some asshole pulls me back"
 
 
- - - - -
Stiftelsen – Vildhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0