En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än, För en tid som bara går och aldrig kommer igen

 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
mmm soligt å vackert idag, å ja e på bättre humör än va jag varit på säkert ett halv år. damn jag kan känna lyckan svepa in över mig. men visst, de kan vara falsklarm, de har hänt förr, nog om mina lyckorus. iaf. lördagens sminkning blev en lila-rosa-guldig historia som min ögonfärg verkligen gillar.
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
 

-Base-

mac studio finish concealer

nw15 Mac Prep + Prime Skin

id bare Minerals Escentuals fairly medium

 

-Cheeks-

Mac Coygirl

Mac Lightscapade

 

-Eyes-

Mac bare study

IsaDora WigWham Heavy Lashes

Thebalm matt smith

Thebalm Matt chung

Sugarpill love+

Sugarpill poisen plum

Mac espresso

Wet n' wild the 2 white on pride palette

Urban decay lost

Urban decay sin

Urban decay midnight rodeo

isadora inner kajal Indian Black

 

-Lips-

Mac viva glam gaga

Mac pure magnificence

 
 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
DSC_0173.jpg
 
 
- - - - -
Lars Winnerbäck – Elegi - Single Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0