Glossybox augusti | Never stop doing your best just because someone dosen't give you credit

 

353BC20F-7C36-4C2F-A2D0-E693DE03B9BA-3331-00000493D4DADBB9.jpg  

353BC20F-7C36-4C2F-A2D0-E693DE03B9BA-3331-00000493D4DADBB9.jpg

var och hämtade ut månadens box på ica i fredags. snacka om kul början på en härlig helg. hoppades på att de skulle ligga den omtalade bb-creamen som alla snackar om, men icke, ja kommer bli den sista som testar den känner jag. haha ne skämt å sido så fanns där gott om andra godsaker, dock kan jag känna en smula besvikelse, men som sagt, de ett lotteri, de går inte alltid få alla 5 produkter som man vill ha, som tur är, tråkigt om de inte var så. älskar den där känslan att öppna något och inte veta var de e i, lite som jul varje månad :D

353BC20F-7C36-4C2F-A2D0-E693DE03B9BA-3331-00000493D4DADBB9.jpg

i den min lilla rosa låda fanns ivf...

 

Maria Nila Kolorit Ocean spray i full size: ska bli spännande att testa. e en trogen användare av ocean spray så perfekt

 

 

Bare Minerals foundation prov & reseborste: Bästa puder-fondation, trist jag fick i fairly light & inte fairly medium som jag använder. :)

 

Jelly Pong Pong Lip frosting i full size : åhh kärlek. smakar så himla underbart. "nomm namm nomm" gissar att den kommer gå åt snabbt *blink* :D

 

Welenda Body lotion i Sea buckthorn: gillar welenda's produkter i vanliga fall men denna var för stark lukt för mitt tycke.

Glossybox & Illamaqua Rosa läppstift: mycket fin & diskret rosa läppstift, säger som carrie "me liikie" ! :D

DSC_0018.jpg

glossyläppstift  |  Lip frosting

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0