I ditt regn fick jag den kraft jag skulle få

''
48B0B093-58F2-45BC-BD0D-A9899D8259EE-148-00000003BFFE1974-1.jpg
 

Månadens glossybox lanade i mina händer i fredags. en mycket trevlig start på helgen måste jag säga.

gtemat är Autum care och jag gillar stora delat av innehållet. det här låg i..

 
Photobucket
  
Photobucket
 
Depend Nagellack nr 262 (fullsize)

Lack från förra höstens kollektion , riktigt snyggt matt grafitgrå, som jag dock redan hade, men det gör inte så mycket . Alltid bra med en backup

 

Photobucket

Anatomicals Don’t Just Clean It Woman, Scrub It
Vet sedan tidigare att coola Anatomicals är och lita på. testar deras andra röda scrub i nuläget btw

 

Photobucket
 
Figs & Rouge 100% Natural Organic Balm "Sweet Geranium" (Fullsize)

God doft och läpparna blir mjuka. Vad mer kan man begära? Gillar mycket!

Photobucket
 
 
Balance me Pure Face Wash

Har inte hunnit använda den men det sägs vara en bra produkt. men som sagt, det ska bli spännande.

 

Photobucket
 

Cowshed Cow Pat Moisturising Hand Cream
Jag som har känslig näsa reagerade starkt på doften. Det är en sådan tur den gör sitt jobb och ger mig mjuka tassar iallafall.

 

- update 021012 - 

nu känner jag för att vara lite kritisk så här på morgonkvisten, testade ju den där ansikts rengöringen (Balance me Pure Face Wash) och det visade dig innehålla en av världens värsta dofter även den, alltså grape. haha undrar hur stora oddsen är att få två produkter i samma box som näsan inte klarar av. kan inte ens ha överseende att den är bra eller on den är naturlig. Så detta gör boxen till den sämsta hittills men jag hoppas jag har mer tur nästa gång så klart.. :)   

- - - - -

Lars Winnerbäck – Stockholms kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0