Jag vill frälsa hela stan. Låt mig offra mig totalt. Jag ger bort min själ och kropp för din skull.

 

DSC_0301.jpg

Blev inte alls nöjd medke up:en från gårdagen, och då vet jag inte om de e bilderna lr om de e sminket. hittade nämligen 2 skuggor som jag inte vet om jag köpt eller fått :P märket är mineral proof och färgerna creamy & brownie. men bara för att inte bilderna blev bra så var de okända skuggorna okej, de dög till vardags ivilketfall..

DSC_0301.jpg

 

-Base- 

id bare Minerals Escentuals fairly medium

 

-Cheeks-

Mac Blush Ombre Vintage Grape

 

-Eyes-

IsaDora WigWham Heavy Lashes

L´Oréal  Color Infallible Eyeshadow Hour Glass

mineral proof creamy

mineral proof brownie

Mac Gesso

isadora  Perfect Contour Kajal 60 Black

 

-Lips-

Mac Secret Lover

Mac Emancipation

 

DSC_0301.jpg

 

- - - - -

Svea Kafé – För din skull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0