See the signs they're always there But you know you never care. You're always looking for another reason

 
DSC_0021.jpg  
 
Fastän jag nästan har för många Isadora paletter, var jag bara tvungen att köpa de underbara paletterna från isadoras höstlook Paradox när jag stod och swatchade de på h&m någon dag förra veckan. Grymt pigmenterade & fullt användbara till både vardagen och vid festligare tillfällen. visst de finns en chans att de kan bli discoeffekten å falla glitter, men grundar man bara med puder under ögonen ska de inte vara någon risk, så ni som är ute efter en palett perfekt för höst och som innehåller säsongs färger, till er kan jag verkligen rekomendera dessa skönheter.
 
DSC_0022-1.jpg
 
DSC_0022-1.jpg
 
DSC_0022-1.jpg
 
 
 
DSC_0022-1.jpg
IsaDora Eye Shadow Quartet 63 Brown Patina
 
DSC_0022-1.jpg
 IsaDora Eye Shadow Quartet 64 Paradox
 
 
 
 
 
 
 
 
- - - - -
Hawkwind – Paradox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0