this time I won't surrender It's my fate to remember

 

idag fyller världens underbaraste magnus 28 "unga" år. För att jag inte klarar att skriva direkt till honom av personliga orsaker så får blir ett litet grattis på bloggen ist. Visst jag kunde ha låtit de vara men jag e stolt nog uppmärksamma killen som hade en förtrollning över mig i mer än 7 år och oändligt många lyckliga stunder, så jag hoppas verkligen han har en bra födelsedag med alla tänkbara glädjeämnen :) önskar dej all lycka gubben, om du läser bloggen längre tvivlar ja på, men sänder ändå en tanke och som sagt tanken räknas.  ;)

IcantexplainCantquiteputmyfingeronit2.jpg

for magnus, a lost love. May you find the same happiness as I felt with you...

        Anha zhilak yera, Shekh ma shieraki anni

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0