Det finns ingen magisk genväg Ingen rök och inga spår

 
 
Äntligen har även min box från mars månad landat i mina händer lite senare än vad som var beräknat. men väntetiden spelar inte någon större roll med tanke på hur nöjd jag är på innehållet, det ända jag är skeptisk på är teeth-stripsen. men de ska bli intressant jag som inte har vågar mig på tandblekning tidigare. hade både fotat och redigerat bilder med innehållet men på något sätt så försvann dem från minneskortet så tänkte fota nya bilder som jag publicerar med lite tanka om de olika produkterna senare idag. det är inte lätt att vara klantiga jag ibland. ;D
 
 Min box innehåll iaf...
 
Smile lab Advanced teeth whitenings strips sensitive

Da Vinci cosmetics mineral shimmer i nyansen harmony ♥

Trind nail repair nagelstärkare (prov)

The Body Shop av Vitamin E moisture cream och Vitamin E nourishing night cream (provburkar)

2-in-1 eyeliner & shadow från Jelly pong pong i färgen "Black"

 
 
 
 
- - - - -

Kent - Mannen I Den Vita Hatten [Extraverser]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0