A natural beauty should be preserved like a monument to nature

 
 
 

1. Maria Nila Stockholm – Palett Masque, Luminous Colour (199 kr / 250 ml) ♥

2. Tancan – Bronze Self-Tanning Spray (299 kr / 250 ml)

3. Färg – Ögonskuggspalett (249 kr / 9 g)

4. Vichy – Normaderm Hyaluspot (159 kr / 15 ml)

5. Balance Me – Super Toning Body Wash (105 kr / 260 ml)

 

För ett par veckor sedan fick jag hem aprils Glossybox som har temat ”spring clean your beauty”. I helheet är jag mycket nöjd..Att få både en ögonskuggspalett och en inpackning i fullsize är lycka i renaste form. Duschcremen kommer folja med mig på sommarens resor, alltid bra med provprodukter då de tar mindre plats,"bus"sprayen är jag inte vidare intreserad av, så de blir nog en gåva till någon polare som är intresserad. men som sagt, jag kunde inte ha varit nöjdare. nu ser jag framemot nästa box med spänning. 
 
 
- - - - -
Neil Young – Natural Beauty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0